Ahad, Jun 02, 2013

READ BEAN ARMY MENGHINA NABI MUHAMMAD SAW....KITA NAK DIAM LAGI KE?




Diulas secara pendapat pribadi oleh Taming Sari

Tindakan RBA  yang ditaja DAP nampaknya semakin melampau dan semakin berani. Sebagaimana kata Blogger Budak Sri Kinta, tindakan mereka membuatkan kita rasa terbakar dan semakin mencabar umat Islam di malaysia bahkan seluruh dunia khususnya, lihat saja mereka menghina Nabi Muhammad saw. Kita berasa kesal kerana ada sebilangan pengikut mereka yang berbangsa melayu terus mendiamkan diri, walaupun mereka tahu itu perbuatan yang salah.

Disarankan supaya puok-puok ini diambil tindakan segera, tangkap dan heret ke muka pengadilan. Jangan biarkan justice on the street berlaku, sehingga umat Islam bertindak sendiri sehingga akan mencetuskan suasana tidak harmoni lagi.Apakah ini yg PAS maksudkan bahawasanya DAP lebih memahami islam dari UMNO ? 


Sedarlah wahai pengikut PAS bahawasanya parti MCA & MIC dibawah didikan UMNO tidak prnah mmbuat tindakan sebegini hina trhadap nabi muhammad saw. Jika di biarkan brterusan apa akan jadi pd umat islam nnti?  SKM harus brtindak cepat  menangkap pihak tidak brtanggungjwab ini dan menheret kemuka pengadilan. Jgn biarkan sehingga umat islam mengambil tindakan sendiri sehingga mencetuskan suasana tidak aman di malaysia. Fahamilah bahawasanya ANWAR IBRAHIM memang mahu keadaan huru hara di malaysia utk senang dia mencapai kehendaknya. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ADUKAN ISU DAN MASALAH ANDA